niedziela, 19 stycznia 2014

Siemanko.
W pierwszej notce wspomniałam o markach odżywek i szamponów jakie Wam polecam.
Wyodrębniłam 4 według mnie najlepsze marki kosmetyczne do włosów (nie jest to kolejność według hierarchii).Według mnie najlepsze marki(uwzględniam tylko takie produkty,które można kupić w drogeriach,nie te fryzjerskie)to:DOVE,PANTENE,ELSEVE,NIVEA.Nie raz używałam ich kosmetyków i za każdym razem jestem zadowolona.Każdy znajdzie odpowiednią serię według potrzeb swoich włosów.Jest ich mnóstwo.Seria do włosów normalnych,farbowanych,suchych,zniszczonych,pozbawionych 
blasku,przetłuszczających się,kręconych,rudych,cienkich itd.Naprawdę wybór niesamowity.Jako fryzjer piszę Wam szczerze,że lepiej jest wydać troszkę więcej pieniędzy na pielęgnację włosów i mieć oczekiwany efekt niż zapłacić grosze i dalej męczyć się ze swoim problemem.Wiadomo,że te szampony czy odżywki nie zdziałają cudów,ponieważ żeby uzyskać naprawdę zniewalający efekt zazwyczaj musimy wydać o wiele więcej niż 12 zł na szampon z Dove.Mowa jest o kwocie powyżej 50zł.Wtedy są to produkty profesjonalne fryzjerskie,które możecie nabyć zarówno w sklepach fryzjerskich jak i bezpośrednio w salonach czy nawet w internecie.O nich też napiszę,w którejś ze swoich notek :)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz