sobota, 18 stycznia 2014

Witam :-)


Mam na imię Jola.Miałam nieodpartą chęć założenia własnego bloga.Jest to mój pierwszy blog i szczerze muszę przyznać,że nie łapię się w tym wszystkim za bardzo,ale nie od razu Rzym zbudowano.Chciałabym podzielić się z Wami częścią swojego życia,chciałabym pokazać jak ja odbieram świat, MODĘ, styl bycia, poglądy, wyznania. To będzie taki w pewnym sensie mój pamiętnik, którego nigdy nie pisałam.W prawdzie mam photobloga,ale to nie to samo co własny blog. Między innymi właśnie mój photoblog mnie zainspirował do tego aby założyć bloga,ponieważ mam tam dużą oglądalność a jeżeli widzę,że ludzie interesują się moim życiem,moimi wpisami,zdjęciami,to dlaczego by nie spróbować tutaj?;-)Mam ogromną nadzieję,że spodoba Wam się mój sposób bycia,styl oraz każdy mój wpis.Na początek chciałabym nawiązać coś na temat włosów (jako iż jestem fryzjerem z zawodu).Mianowicie chodzi o ich odżywianie.Właśnie w tej chwili pisząc do Was mam na głowie odżywkę do włosów firmy LOOK EXPERT INtensive repair,którą trzymam już jakieś 3 godziny.Kupiłam ją już jakieś dwa tygodnie temu i jestem zadowolona.Poniżej macie zdjęcie odżywki, naprawdę polecam.Włosy są mięciutkie w dotyku,pachną,są niemal jak nowe :)
Pamiętajcie,że jeżeli chcecie mieć piękne i przede wszystkim zdrowe włosy nie możecie zapominać o odżywce przy każdym myciu!To bardzo ważne,szczególnie gdy włosy są długie i farbowane.Nie musicie trzymać jej 3 godziny jak ja teraz,ale polecam raz w tygodniu nałożyć maskę regenerującą.Na takie wielogodzinne regenerowanie bardziej sprawdza się niż odżywka,jej używajcie po prostu po każdym myciu. Maskę natomiast nakładajcie raz w tygodniu nawet na dłuższy czas po czym oczywiście spłukujecie.Nie mogę nie napisać także o tym, żebyście zarówno szampon jak i odżywkę stosowali z jednej linii kosmetycznej,dla włosów jest to najlepsze rozwiązanie :-)W następnym poście polecę Wam kilka moich sprawdzonych marek.Teraz lecę spłukać odżywkę ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz