wtorek, 21 stycznia 2014


Co za piękna zima dziś,aż chce się wyjść z domu,co w moim przypadku bywa dziwne :)
Wstawanie o 12 coraz bardziej mi się... nie podoba.Już za długo to trwa.Muszę zaraz zjeść śniadanie, właśnie,śniadanie...dużo by o tym pisać.Kocham jeść zdrowe śniadania,pełne owoców,warzyw.Niestety na swoje nieszczęście rzadko jem takie właśnie śniadanie.Dlaczego?Sama nie wiem.Pewnie z lenistwa,najzwyczajniej w świecie nie chce mi się kombinować i robić kolorowe kanapeczki czy musli przepełnione owocami a to mój wielki błąd WIEM.Najlepiej jak mamusia zrobi nie?Wiem coś o tym.Muszę się zmobilizować i zacząć więcej czasu poświęcać na przygotowanie śniadania,wtedy będę jeść i smaczniej i zdrowiej.Polecam wszystkim:P Tak,tak mądra jestem.Sama rzadko tak jem a tu piszę''polecam wszystkim''.Wstawiam Wam kilka zdjęć zdrowych śniadań.Nie są mojego autorstwa,gdyż sporadycznie zdarza mi się robić zdjęcia posiłków,może się to zmieni :)








4 komentarze:

  1. pyszne a zarazem zdrowe śniadanie to podstawa ;-)
    bardzo smakowicie to wszystko wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest prawie północ, włączam Twojego bloga i na maksa chce mi się jeść! ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haaa! to właśnie był mój cel :D Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń