piątek, 24 stycznia 2014

Od dziecka kochałam śpiewać i kocham nadal.Byłam nawet w MUST BE THE MUSIC,ale niestety nie przeszłam dalej.Nie wstydzę się tego wcale.Na pewno spróbuję znowu!Może kiedyś odważę się wstawić tu filmik jak śpiewam,ale dziś nie o tym. Mam jeszcze jeden hmm... no właśnie co... talent? Nie wiem czy można to tak nazwać.Moim zdaniem talent to miał Da Vinci a nie ja.Ja po prostu umiem rysować,lubię to i zostańmy przy tym.Jakoś nigdy nie skupiałam się za nadto nad rysowaniem,zawsze numerem jeden była dla mnie muzyka.Byłam nią ''zaślepiona''i jestem do tej pory.To jedyna rzecz,którą chciałabym robić w przyszłości tak naprawdę,ale znowu zboczyłam z tematu.Więc narysowałam kilka dni temu Rihannę.Jest to jedna z moich ulubionych artystek.Młoda zdolna i nie jedno jeszcze Nam pokaże.Wstawiam Wam zdjęcie mojego rysunku oraz oryginalnego zdjęcia.Od razu muszę się usprawiedliwić troszkę,ponieważ rysunek lepiej prezentuje się na żywo niż na zdjęciu.Pisać szczerze jak to wygląda,bez ogródek,nie bać się :P Dziś znowu świeci słoneczko :-)Ostatnio jak pisałam do Was też świeciło,oby każdy mój wpis powstawał w takich warunkach,tego sobie życzę.



5 komentarzy:

  1. Za samą Rihanną nie przepadam, ale sam Twój obrazek jest bardzo ładny.

    Powodzenia w śpiewaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. really nice illustration of rihanna! and that is such an iconic picture of her there <3
    Check out my latest post featuring Panther Sweater from Breaking Rocks :)
    AL xx
    RASSP blog

    OdpowiedzUsuń
  3. talent powinno się rozwijać, awet jeśli będzie trzeba na własną rękę. Ciekaw jestem piosenki a rysunki naprawde fajowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie rysujesz :D Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń