wtorek, 28 stycznia 2014

Okropna jest ta zima,mogłaby już sobie iść.Pocieszam się,że został Nam tylko luty,mam ogromną nadzieję, że w marcu już będzie coraz ładniej.Ten weekend spędziłam u przyjaciół w Olsztynie.Nie,nie na imprezie(o dziwo;p)Siedzieliśmy sobie w domu,wyskoczyliśmy coś zjeść i do centrum na zakupy.Są taaaaaaakie przeceny!Niestety nic sobie nie kupiłam,jestem dość wybredną osobą i zazwyczaj kiedy mam pieniądze to nic mi się na zakupach nie podoba lub jak już mi się podoba to niewiele rzeczy i nie w takim stopniu,aby to kupić,a kiedy nie mam pieniędzy z chęcią wyniosłabym cały sklep,taki mały paradoks,też tak macie?Chciałam kupić spodnie,przeceny były na nie ogromne np.w New Yorker,H&M,Tally Weijl,Berskha,ale naprawdę NIC nie przykuło mojej uwagi a wychodzę z założenia,że jak ubranie nie ma tego''czegoś'' co przyciąga mnie do siebie to po prostu tego nie kupuję.Nauczyłam się ostatnio tego,że zakup musi być przemyślany bo po co ma niepotrzebnie leżeć w szafie i zagracać?Kiedy naprawdę mi się coś podoba w głowie widzę siebie w tym''czymś''+do jakich moich starych ubrań będzie to pasować.Nie wiem może to dziwne,ale naprawdę przydaje się do przemyślanych zakupów.Wrzucam Wam dziś kilka inspiracji,chyba niedługo wrzucę trochę swoich fotek z jesiennej sesji,którą zrobił mi mój przyjaciel,który chce zostać fotografem.Ocenicie czy się nadaje,a co mi tam :D,aha i dziękuje za miłe słowa odnośnie mojego rysunku Rihanny.Myślę aby tym razem narysować Beyonce.Śniła mi się ona dziś i jeszcze to,że przemycałam w różowym plecaku torebki z kokainą,ale Policja mnie przeszukała i dupa zimna,a potem obudziłam się:DNie mam pojęcia skąd taki sen,jestem przeciwnikiem narkotyków,nigdy nie miałam z tym nic wspólnego.Czasami moje sny mnie zaskakują!





















5 komentarzy:

  1. świetny blog ;))
    zapraszam do mnie i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 zdjęcie = idealny look ! :)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili !

    OdpowiedzUsuń
  3. suuper blog :D Zapraszam do siebie :) > http://przezlustroaleksandry.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń