sobota, 8 lutego 2014

Nie wiem co się ze mną ostatnio dzieje. Nic nie jem, a jak już to raz dziennie i małą ilość.Głodu nie czuję wcale co w moim przypadku jest bardzo dziwne.Chyba będę musiała zrobić jakieś badania.Łorewer, nie zanudzam już.Jak spędziliście bądź spędzacie ferie?Ja niestety całymi dniami lenię się w domu,nudzi mi się to już...Dziś jest taka piękna pogoda tu na mazurach:)Przyjaciółka wyciąga mnie na spacer,jak najbardziej skorzystam z propozycji.W ogóle to od poniedziałku biorę się za siebie!Ze względu właśnie na wyżej wymienione problemy z odżywianiem aczkolwiek chcę też zmienić trochę swoje dotychczasowe życie. Przede wszystkim zacząć ćwiczyć i zdrowo się odżywiać,po prostu bardziej dbać o siebie.Was także zachęcam.Zanim się obejrzymy będziemy mieć piękną wiosnę i lato a wypadałoby na plaży bądź nad jeziorem pokazać się z tej''lepszej''strony:)Nie jestem gruba,nigdy nie byłam,ale bardzo chciałabym ujędrnić pośladki,brzuch,uda.Znacie jakieś dobre ćwiczenia?Ja skorzystam z tradycyjnych czyli brzuszki,przysiady,bieganie. Będę pić także duże ilości wody mineralnej,ale bez cytryny się nie obejdzie.Odstawię słodycze i fast food (z tego powodu bardzo ubolewam,ale jak chcę mieć fajne ciałko to z czegoś trzeba zrezygnować prawda?:))W poniedziałek trzymajcie kciuki żeby udało mi się nie jeść nic przez cały dzień.Robię sobie tzn.oczyszczenie organizmu czyli piję tylko wodę mineralną przez cały dzień.Czytałam o tym w gazetach,internecie i nie jest to szkodliwe w żadnym stopniu,jednak trzeba pamiętać o tym,żeby przez cały dzień wypić co najmniej 1,5l wody,powtarzam CO NAJMNIEJ.Myślę, że takie oczyszczenie przyda się każdemu z Nas i moim zdaniem jest to idealny początek na zmiany:) Myślę,że bez problemu uda mi się nic nie zjeść tym bardziej, że teraz(jak już pisałam wcześniej) mam tak na co dzień. Jak macie jakieś swoje sprawdzone ćwiczenia,sposoby czy diety na to aby trochę udoskonalić ciałko,zacząć zdrowy tryb życia byłabym wdzięczna za komentarze :) Wrzucam Wam kilka inspirujących zdjęć i mam nadzieję,że patrząc na nie każda z Was odłoży na bok ten kawał ciacha,które teraz męczy i weźmie się szybko za siebie:P

























6 komentarzy:

  1. Hej, znalzłam Twojego bloha przez przypadek ;) Lubię takie lifestylowe blogi czytać, ba ! Uwielbiam ;) Więc będę odwiedzać Cię częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey, myślę, że w odchudzaniu najważniejsza jest zmiana podejścia i całego stylu życia, czyli jem normalnie (najskuteczniej jest jeść częściej, a mniej), wykluczam białe pieczywo, cukier, wdrażam chude mięso, ryby i warzywa. Do tego trochę ruchu i po paru tygodniach będzie widać efekty. Dobrze jest też stosować ujędrniające kosmetyki do ciała, np. Elancyl, które same w sobie nie odchudzą, ale sprawią, że skóra będzie elastyczna i nie zacznie "zwisać" :P

    Trzymam kciuki za Twój sukces :-)

    http://nowoczesnadama.blogspot.com/
    http://instagram.com/marta_verdi

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi sie taka figura :D
    Wspaniały blog i posty! Zapraszam do mnie http://moadrafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. CWICZE Z MEL B I MAM NADZIEJE ZE DO LATA BĘDE TAKA APETYCZNA JAK ONE :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są ćwiczenia z tamilee webb z serii "ja chcę mieć takie". Przynajmniej u mnie dawały rewelacyjne efekty :)

    OdpowiedzUsuń